Sudah Bersalin

Assalamualaikum.

Pergh! cerita lama kot. hah! sebab da lama la aku nk cerita entry ni. kalau lagi lama aku simpan cerita ni lagi lama la cerita ini berlalu. betul tak? *sila betul kan aje ok. -.-'

Tepek sekeping gamba pembuka cerita.


aira kesayangan mama & papa


Ni dia puteri pertama kami yg bernama Nur Aira Saffira Muhammad Nursyazwan. Lahir pada 30th October 2011. Jam 7.59 pm. *asal tak genap kul 8 pm je. haha. at Hospital Selayang. Seberat 2.69 kg. Kecik je baby ni. *Dokter tipu kata 3 kg lebih. siap pesan kawal pemakanan. keluar kecik je. hampeh kamu dokter! Aku sebenarnya da lama nak cerita pasal sekecik yg aku panggil aira ni. Tapi asyik tak sempat je. *tipu, entry lain sempat pulak. hakhak.

Bukan apa, cerita mcm ni kena ada feel yg ok baru boleh cerita. kena ada penghayatan yang betul. chewah! gedik da mai da. haha. 


Sebenarnya kelahiran aira ni banyak cerita tapi aku akan cerita di entry yang lain ok. sebab kalau cerita kat sini mau nya berjela jela ayat sampai korang pening nak baca nanti. ^^ Cukupla hanya nak bgtau aira da lahir pada bila, di mana, berat berapa, pukul berapa. tapi, pengalaman melahirkan nya ada banyak siri. bukan dia lahir pastu masuk balik ye. haha. tapi, proses kelahiran dia banyak siri. lawak bila ingat ingat balik. (",)


maap, baru terhegeh hegeh nak post kisah baby. slow la lu erin abd latip. -.-'

terima kasih sudi baca.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...