JATUH CINTA LAGI


Assalamualaikum

Aku jatuh cinta lagi. OMG! Biar btul kau Erin Abd Latip..?!

Haha². Maap, kali ni aku bukan bercinta dengan orang ok. Jangan salah faham. Cukupla aku mencintai yang ESA, mencintai SUAMI, MAK AYAH serta KELUARGA yang sentiasa di rindui. T_T
Sebenarnya aku jatuh cinta dengan ini :-


 ini yg bikin aku jatuh cinta. bukan cinta dengan dian ni. ada gila? -.-' jatuh cinta dengan tudung dia. nice kn. ^^


Pakai tudung bawal pun still nampak cantik. tak lapuk tudung bawal ni dek zaman kan. Serius! jatuh cinta sungguh aku pada tudung tu. cantik tak kalau aku pakai. *siap sedia baldi utk muntah ye. -.-'

ni ada satu lagi gamba dian yang cun ni.


fuh, style abes la minah ni. haha. ^^


Cantik kan. sesungguh nya orang yang pakai ni da tentu tentu nya cantik. sarung kain batik atas kepala pun orang tengok, akan kata ohsem! gojes! cantik tertarik kau memang de bom! wala weyyy! kau memang cantik DIAN PELANGI. seindah PELANGI gitu. haha. 


sejuk je mata memandang. 


InsyaALLAH kalau aku pakai tudung nanti, nak try tudung & style ni. Ingat! berubah pakai tudung ni bukan alasan, sebab, kerana berfesyen ok. kerana ALLAH taala. tutup aurat. tapi, tak salah kan kalau kita pilih yang terbaik dalam hidup kita. nak jadi cantik depan suami, nak jadi contoh pada anak anak. betul tak? nanti kalau comot comot, anak pun tak mengaku tu mama dia. hakhak. ^^

Okey, tak nak panjang lebar. tak sabar nak berhijrah. tak sabar nak jadi yang terbaik. InsyaALLAH.

Terima kasih sudi layan jiwa aku. -.-'


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...