- MILO O MILO -

Assalamualaikum..


Lihat... sampai mengalirkan air mata melihat kesedapan air milo ais yg enak kemain tu.
kalau dapat minum tengah2 haus & panas bagai unta di padang pasir * tetiba ke unta peginya. aish * mesti mengiurkan? pasti lazat hingga menjilat ibu jari kaki kn..? pasti syok kalau dapat mentedarah sisa2 milo yg keras dalam cawan kn? aduuuuhhh indahnya.. ^^

tu yg telah terjadi pada diriku masa hamil, melahirkan si kecil aira, ketika berpantang sampaila sekarang. MILO O akan menjadi kegemaran aku. 

* MASA HAMIL - akan singgah ke kedai nasi kandaq utk tapau MILO O AIS utk di jadikan santapan pg hari yg indah.. gurlp ^^
  
* MELAHIRKAN SI KECIL AIRA - lepas bersalin terus di suap oleh dokter air MILO O SUAM. * mcm tau2 je dokter tu aku haus kemain. siap suap bagai. hehe ^^

* KETIKA BERPANTANG - mak akan sediakn MILO O PANAS setiap pg, petang & malam utk di cicah bersama biskut kering cap HUP SENG.. nyummmm.. ^^

* SAMPAILA SEKARANG - hari2 aku akan minum milo tak kira MILO O PANAS ke? MILO O SUAM ke? atau MILO O KURANG AIS.. * MILO O AIS di cegah oleh mak ketika ini utk mengelak kan si kecil aira di jangkiti BATUK.. uhuk2. sian aira nanti.. klu p kedai makan MILO O pasti menjadi pilihan aku. sampai laki aku paham da. haha.. kalau sehari tak dapat rasa mcm ketagih gila. bleh pengsan kalau tak dapat.. * seriyes bohong! -.-'

So, aku dgn MILO O tak dpt di pisahkn. jgn sesekali pisahkn aku dgn MILO O.. *ngada2 kn?

TERIMA KASIH pada pen-cip-ta MILO.. 

TERIMA KASIH jge sudi baca.. ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...