- ANNIVERSARY TERLAMPAU -

Assalamualaikum..

Anniversary terlampau. ya! Tajuk entry kali ini. kemain dasyat bunyi kn. huhu.. sebenarnya tak ada apa pun yg melampaui batas2 pergaulan.. cuma anniversary kali ni agak terlampau. terlampau apa? nah baca.. ^^


- TERLAMPAU lupa hari anniversary - ya! 1st january 2012 aritu. tak ingat langsung yg aku ni da 3 TAHUN bergelar isteri kesayangan En Muhammad Nursyazwan ni. Sumpah tak ingat. husband aku pun kemain lupa nya dia. bleh plak kami p layan cite OMBAK RINDU astro first malam TAHUN BARU tu. bukan nk p sambut tahun baru ke p order kek ke? p cari hadiah spesial ke? *aih cm pelik je ayat spesial tu. pembetulan special ke? *hah baru sedap baca. ^^  ni tak bleh plak buat2 romantik tgk ombak rindu padahal mlm anniversary tu. lg mcm2 romantik bleh dpt dr hanya sekadar tonton cite OMBAK RINDU tu.. * redha & pasrah..



alangkah bestnya berada di umh..* tipu x best! nyesal tak ingat.. jln2 lg best!  -.-' 


- TERLAMPAU ingat - hmm ingatla sangat. hambik kau kul 12 tgh ari buta yg panas lg terik pekena pulak nasi yg baru msk kat dapur tu berlauk kan sambal tempoyak mmg pedas baru ingat. da la pedas, panas. hati panas. cmne leh lupa. lg panas abg buat dekkk je. wish pun x..? Adoi.. sabo2.. mengalir air mata ni. baru 3 tahun klu 30 tahun? pikirla sendiri.. padahal aku sendri pun lupa. Ape lg dgn tidak semena2 aku pura2 ingat la & bleh dgn selamba bamba nya tuduh abg tak ingat anniversary kami. kemain mengamuk sakan. padahal mengamuk tipu2 je nk raih perhatian. tapi hampeh tak dan gak sambut sebab abg kne keje ptg kul 3 smpai 11 mlm. bila masa nk sambut? 12 mlm? hmm da msuk 2nd January.. bkn 1st january lg.. abg kata.. "esk2 ye kita sambut.." tak payah! tak suka tunda2 sambut ni. baik tak yah sambut terus. puas hati! 
*DOSA TIPU & TUDUH ABG.. sory sayang. AMPUN..-.-'





- TERLAMPAU sayang - sapa tak sayang laki oi. tu je yang mampu aku ckp ketika ni. bia lupa anniversary. jgn lupakn kasih sayang yg di bina. btul tak kawan2? ngeh2.. ^^
So, utk tidak memanjang kan permasalahan ketika itu *skema gila ayat* aku di pelawa ke satu tempat utk meredakan ke-tidak-puas-hatian aku.. nak tau ke mana? mana? mana? nanti dulu.. tggu entry aku lg satu ye. sbb nk story kt sini da panjang lebar. takut jemu mata membaca.. ape pun thanks syg2 sudi baca.. ^^




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...