OMG POH KONG? THANKS SYG.. ^^

Assalamualaikum.. 


Sebelum nk story ni hati kena berbunga bunga keriangan dulu.. *tetiba.
Ape tak riang nya? abg bawak aku p HONG KONG POH KONG.. tau tak POH KONG? tak kan tak tau kot? tadika kemas kedai emas yg selalu mami penang dok p shopping tu.. ^^ 



Tapi POH KONG tu kisah lama.. mse tu aku p beli rantai utk ganti kan rantai emas "batal air sembahyang" aku yg putus tu. aku terpkse tolak kt kedai sbb rantai tu trsgt2la rajin putusnya. *sdey nih!   So, aku beli rantai lain skali ngn loket. hargany bleh tahan la. bg aku ckup mahal da kot.. mungkin bg sesetengah tu pikir murah. *kalau gaji laki aku 30k sbulan jd murah.. ^^

 

tak mahal mane pn kan? bajet mahal beribu juta. aish!




So di sebabkan hajat utk mendapatkan suami anak dato' tak tercapai.. *bersyukur wey dpt suami yg sedia ada ni. ohsem.. hehe aku pn dapat seutai rantai plus loket tu. hati dok jeling jeling sampai juling tengok gelang tangan se-design rantai tu, tapi apakan daya time tu jodoh tiada ngn gelang tu. harus redha dgn kewangan sang suami. ^^  

tapi.. akhrnya, aku dpt gak gelang tgn tu time anniversary aku yg aku bleh lupa aritu.. 1st january 2011.. oh hepy tak terkata.. tp bkn kt POH KONG tau. ni dia..



siap dpt cekelat enak enak lagi tau. ^^   




Terima kasih ye syg sebab tunaikan hajat bini mu yg sgt gelang tgn sama dgn design rantai tu. hepy kemain rseny walaupn harga ny lbih kurang rantai.. *harga mas naik! hampeh!  tapi tak kesahla abg yg bayar. jgn tunggu tunggu lagi.. sapu sampah je.. ^^



ni dia hasil gatal tgn.. haha



cekelat FERRERO ROCHER amat serasi bersama barang kemas.. ^^



Di sebabkn hepy aku dgn gedikny meng-kom-bainkan semua barang kemas yg abg belikan termasuk cincin yg tetiba abg beli kn utk befday aku kt parit buntar aritu. tak sangka pun. msuk je kdai emas terus sambar cincin tu. * laki aku tgh "penuh kocek" kot. haha. Apa apa pun thanks syg & bersyukur dgn rezeki yg di beri. mudah mudahan rezeki abg bertambah tambah ye. bleh belikan utk si kecil aira satu set pulak. ^^  


aira pun nk jugak! nt syg mintak kt papa ohsem tu ye.. ^^


Nanti sebelum raya tahun ni mama & papa akan hadiah kan satu set barang kemas buat kamu ye nur aira saffira. smoge kamu jadi anak yg baik & sentiasa patuh pada org tua. tak lupa juga pada yg ESA. wujudnya kamu menambahkan rezeki mama & papa.. 

- betul lah kata org org tua.
" anak anak tu rezeki.. banyak rezeki sejak kehadiran anak tersayang.. <3"


terima kasih ya sudi mem-baca..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...