LAGI ENTRY BUAT ABG BEN !

Assalamualaikum.. ^^


Wahh! lepas tdokan si comel aira tadi terus usha blog kot kot abg Ben da baca ke tak entry aku tadi tu. tup tup, Tak sangka abg ben baca komen and blog aku.. *baca ke? haha. baca kot sbb..

abg ben FOLLOW blog aku. best tak best tak? gila tak best! hehe. sgt best! time kseh abg Ben. * jangan jeles.. hak hak.

aira pun nk ucap time kaseh..^^

So, buat lg entry utk abg Ben. bukan entry apa pun just nk ucap thanks kt abg Ben sbb sudi gak follow blog aku yg nth apa apa main tibai tulis ikut suka. hak hak. sgt gembira hatiku riang. *tetiba.

Bukan senang kan org se-hot abg Ben nk follow blog org mcm aku ni. tersentak kot hati ni.
Sekali lg time kaseh abg Ben! 


mana yg tak kenal abg Ben, jom usha blog abg Ben. *rasa smue kenal kot. ^^
- http://www.benashaari.com/





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...