SAYA PUNYA BLOG DAH LA , BEN ASHAARI !

Assalamualaikum.. ^^


Haha.. mesti korang rasa nk jerit kat aku kn.. *pehal minah ni masih nk join segmen ni..? kn da tamat riwayatnya tempoh segmen nya..  kesian btul minah ni kan kan kan.. -.-'


Saba2.. aku tau da mmg da terlambat. sje je buat entry psl segmen abg BEN ASHAARI ni. korg nk tau apekehal nya aku baru terhegeh2 cm siput ni nk join entry ni.. bukan join la sbb da terlewat. ala kiranya sbb aku nk bgtau kt korangla napa aku bleh terlewat join segmen ni. hah! ni antara sebab2 nya. sila kan membaca.. ^^


Sebelum tu nk tepek header abg ben ni dulu. nah ambik! hehe..


abg ben ashaari tolong popularkan saya.. waahh gitu.. hakhak.. ^^

Okey, teruskan ngn sebab musabab tadi..


- first, aku ni sbnrnya pn baru sgt dlm dunia blog ni. tak ingat bila start buat blog.. tu yg dok pikir bleh join ke segmen ni. da lama ke aku buat blog ni? tp follower pn tak ada.. follower pun cenonet.. haha.. yg pastinya last year. tu pun sbb terbaca blog http://kupukupukecik.blogspot.com/ ni.. ske kemain baca blog beliau. blog beliau sgt best bila di baca sampai aku bleh rasa nk buat blog ni sbb beliau. ^^


- kedua nya sbb aku tak dan nk capai laptop. sbb aku baru dpt first baby yg berusia dua bulan. so paham2 jela bila ada anak kecik. smuenya tak berapa nak terkawal. baru nk capai laptop, bkk blog kot kot follower da berjuta *perasaan je nih. si kecil aira da wekwek.. hakhak..

nak tepek gak gamba baby agar korang pecaya aku da ada baby.. ^^
- ketiganya sbb aku ni kompius cam ne nk join segmen abg ben ni. bukan kompius je malahan sgt tak cerdik nk buat apa apa psl blog ni. tengok, ads by nuffnang tu pun tak ada. nampak sgt ke-tidak-pandaian nya kan.. *budak baru blaja kata kan.. mehla tolong aja.. -.-'


- and lastnya sbb aku nk cari ramai kawan melalui abg ben ni hah.. haha. sory abg ben. bukan nk cr publisiti melalui abg ben.. tapi yela harap abg ben dapat bantu erin utk dpt kwn2 blogger baru. maafkn erin ye abg ben.. thanks sbb sudi baca entry ni. *tu pn klu abg ben baca.. -.-'


Okey la. cukupla kot alasan nya tu. nanti abg ben kata *banyak btl alasan minah ni. sian kt aku kan.. apa pun aku ckup hepy kemain dpt tulis entry ni buat abg ben. tak kesahla tak dapat join. tak kesah lg klu tak menang. *da tak join nk menang ape ke benda nya kan? haha. tapi kot2 abg ben sian kt aku bg aku menang cmne? rezeki aku kn.. ke rezeki anak aku. huhu.. 

p/s - lain kali jgn terhegeh2 cm aku. kompem korg menyesal haha.

terima kasih sudi baca. mehla follow sekali. *sgt tak malu mnx di follow.. -.-'

2 comments:

  1. hari ni jalan2 kat blog awak, jom singgah blog saya.. usha2 laa jugak blogshop saya tuu. mana tau ada yg terpikat. hehe =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye.. da usha² blog awk. nt ada mse sy usha² blogshop pulak k. erin pn da follow awk. thanks ya sudi jln² kt blog erin.. ^^

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...