TAK SEMPAT NK REHAT..

Assalamualaikum..

Cepatnya masa sekarang berlalu. Pantas sgt smpai tak sempat-sempat nk buat apa-apa. tak sempat nak rehat. tdo pn da tak mcm dulu. dulu bleh la tdo 24 jam pn. sekarang tdo 3,4 jam je. kalau bleh smpai tak nk tdo sebab tkut masa meninggal kn kita. cewwah! ayat tak bleh belah! p beli belah lg syok.. (tetiba) -.-'



Mcm tula keadaan aku skrg. sgt letih dgn rutin harian yg baru ni. lg-lg brbdn dua mmg xlarat sgt-sgt. kemana abg p, aku msti follow je. al maklumla aku ni pn menanti hari je. nt ttbe bb nk jenguk dunia tak psl2 je kn?


Tengok smlm. konon-konon nk tulis entry lpas blik klinik. tp hampeh! balik-balik klinik je da ada program tu ini. kejor sana kejor sini. pergh! letih kemain. penat dok dlm kete atas jln raya je. tp puas hati sbb tak membazir waktu dgn bnda yg bkn-bkn.

 harap-harap tak la letih sampai tdo atas jln ye.. -.-'

Tapi mmg tak di nafikan kehebatan abg syg aku ni. "ceh puji laki sendiri. hakhak.." tak reti-reti penat. Heran sungguh aku. Kalau bab pusing-pusing satu penang ni mmg da keje dia. keje hakiki dia pn dia da tak heran da.

cam gini nghupe nya abg yg tak reti penat tu.. hakhak!

Tapi alhamdulillah sgt-sgt sbb wlupn tak cukup tdo, trkejor sana sini aku puas hati. Berbaloi buat semua keje kalau mendatangkan hasil. Yang penting niat kena ikhlas nk buat sesuatu benda.. ttbe jadi cm baik plak.. -.-'

Doakan semoga apa yg di hajati tercapai.
Sembahyang jgn lupa.. ^^

Terima Kasih Sudi Membaca..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...