GOSOK BAJU DARI KECIK SAMPAI BESAR..

Alhamdulillah..

Selesai juga menyediakn keperluan abg syg.. ^^
Da mkn, da gosok baju keje abg, da tido kan abg. haha. xde2 abg xbleh tido sbb sat lg nk p keja kul 11. klu tido mmg x p keja jwb ny.


Cite psl gosok baju mmg hobi aku dr kecik. mse kcikla. da besa ni malas kemain. huhu.
tapi btl, serius & tak main2.. masa aku kecik2 aku la bdk2 yg paling rajin gosok bj. lagi2 kalau dpt upah. fuhh best sgt rasanya. padahal gosok baju sepasang upah seringgit je. tp seronok nya mcm dpt duit ribu riban. haha. tula zaman kanak2. 

tp dpt gosok baju keje abg ipar jela. sebab akak tak berapa nak rajin kot masa tu. so dia upah aku. kalau baju sek mak tak bg gosok sendiri. (konon2 syg anakla ni. takut kena seterika panas) padahal alasan takut terbako. nt nk kena beli baju sek br pulak. haha. tapi masa kecik2la. da beso sikit kenala gosok sendiri.


So mmg mak tak kan bg gosok bj sendiri time aku kecik2 tu. tp... aku akan gosok balik baju tu. bkn tak bersyukur mak gosok kan. cuma jiwa raga ni rasa tak aman tak dpt pegang seterika tu. bertapa baik nya hubungan seterika dgn aku tu. bagaikan "gf & bf".. haha.


Apabila da besa pulak....




hah! da jadi malas. kalau nk gosok baju tu sanggup upah org lain. punyala malas.. mgkn sbb aku da puas bermain dgn seterika agak nya. hakhak!


Da kawin pun tanggungjawab tu aku msih sandang. kiranya kalau ada pingat "penyerika" terbaik mungkin aku akn menang! wahh bangga x hingat ni.. ;) sbb aku jenis mmg gosok baju selicin2 nya. aku tak boleh tgk baju tu perenyuk semacam. mula rasa diri ni macam ada je yg tak kena. fuh!


Sampai sini je kot cite aku. sbb aku nk p sambung main angry bird. tadi abg syg je kongker. Skrg dia da p keja blehla aku main sepuas2 hati. mengerjakn galaxy tab nya. sbb laptop tak boleh nak main. apekehal pn aku tak pasti..


tima kasih sudi baca.. ^^





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...