SEKIAN LAMA MENUNGGU. AKHIRNYA.. YEAH! I'M PREGNANT!

22/3/2011..
pagi yg hening dan sayu. aku mengeluh sendirian.. genap dua bulan aku xdtg bulan. aduh. ada ke x ni? aku lihat abg. abg tdo dgn lena. aduh bestnya kalau dpt sambung tdo. tp apakan daya, keje menanti. aku pn bergegas bgn utk mandi & brsiap sedia. tetapi aku teringat sesuatu. 

hmm baik aku buat tu dulu. elok kot pg2 mcm ni. tp abg plak alih2 x p main bola pg ni. selalu p main. ish.. pyh la klu cm ni. hmm xpela..

selepas selesai semua nya aku trus melihat dalam keadaan berdebar2. tiba2! double line?! OMG!! abg2! terjerit2 dalam hati. haha. aku bergegas kejutkan abg.

- abg2! bgn sat. tgk ni.. 

abg pn dengan muka "toya" (mengantuk melampau) trun dari katil dan ikut aku. aku tunjuk kan upt tu. abg tgk beria2. haha.

ayg pregnant! serta merta di peluk nya aku time tu. wahhh bahagianya.. lama da menunggunya.. dua ahun yang berlalu aku tempuh dgn penuh kesabaran. akhir nya membuahkan hasil. TERIMA KASIH YA ALLAH.. amin.
ni la dia hasil nya kerja keras kami. haha!




tadaaaaa tu la hasil terbaik dari kami. haha! & yg paling penting aku dpt beri hadiah yg paling berharga buat suami ku tercinta utk hari lahirnya yg ke 23 pada 29/03 ni. aku bangga, gembira, seronok & x tau nk kata ape da. smuenya indah2 belaka. aku btol2 bahagia. tapi jgn terlalu bahagia. aku perlu dapatkan doktor utk mengesahkan aku pregnant atau x pregnant pregnant jgak! haha.

okey, nt aku sambung citer lpas aku jmpe doktor okey. tunggu tau entry aku lepas ni. aku nk korang smue baca kisah gembira aku ni. xnk baca pn aku nk gak korang baca. haha!
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...