BEST NYA KAWEN..

dah la baru menceburi bidang berblogging ni. tapi tak ada apa pun yang hendak di post.. kata aku kepada diri aku ni. tetiba dengan tidak semena2 terpacak idea kt kepala aku ini tatkala mengenang memori2 indah aku dan si dia. (ibarat kasya & ayu)




"betul ke ko nak kawen ni? ko tu kecik lg. xpuas enjoy.. enjoy la dulu baru kawen. byk lagi pilihan kt luar tu.." kata2 itu masih berlegar di kepala aku.

hmm seru da sampai.. kwen je la. lagi pn wan duduk jauh. penang. nt dia cari lain melepas aku nk berlaki kan polis.. haha! dalam hati berkata..  

1/1/2009..
yeah! ari yg di tunggu2 suda tiba. da tak sabo da ni nk berlaki. aih! mana plak la bkl future husband aku ni.. (gatal sgt da ni..) dan akhirnya dtgla putera idaman kalbu aku tu..dan kami di nikah kan dengan suasana yang meriah.. wahh saat tu mmg saat2 terindahla bila aku sah menjadi isteri nya. air mata berderai di pipi.. hanya sekali nafas aku akan memengang satu tanggungjawab yang selama ni aku tak pernah bygkn.. (pernah la dok berangan tapi xsama dgn yang realiti..) selepas smuenya selesai. aku mengiringi husband trcinta ke luar rumah.. dlm hati.. "pehal plak kena balik? da sah ni. adoi!.." haha! gatal kan bunyi nya. memang da gatal da time tu. husband aku tu dah buat muka sedih da. macam anak tak dapat susu ibu nya. haha! tp nk buat mcm mana terpkse. sabo2 la. esk da kenduri nt tinggl la kt sini ye.. lama2 pn tak pe.. terdengar bunyi suara abahnya sambil bergelak tawa. malu gila aku time tu. tapi sweet wa ckp sama lu..so, balik la husband trcinta aku tu. gigit peluk bantal aku malam tu.. haha! mengong btol aku ni..
saat kami naik pelamin cinta kami la saat yang paling berharga. seronok melihat gelagat org. yela aku atas pelamin smue org aku nmpk.. so kenduri brlangsung dengan jaya nya..nak cite panjang2 mmg tak abes. stok sampai sini. huhu. okey! sambung, lepas kenduri petang tu aku kena cuci kuali, main air sabun.. berdua2 lagi. romantik gitu.  best sgt.. malam yg di tunggu pn suda tiba. jeng jeng jeng.. haha! tak dapat la nk cite lebih lanjut nanti yang belum kawen baca aku punya cite ni nanti terus nak kawen. haha! nikah dulu erk.. =) 

akhirnya selesai la kisah cinta aku ni. sebenar nya ada lagi nak cite tapi biar la aku sendiri yang mengalami nya.. nanti korang kata aku ni nk cite smue trmasuk celah kain. haha! takpe2 nanti kalau aku rasa nk share lagi story kisah hidup aku, aku cita ye kwn2.. ape2 pn thanks coz sudi baca cite aku yang tak patut di cite. tapi aku nk gak cite. okey! yg baik dtg dr ALLAH dan yang lemah dtg dr aku. sekian..

p/s ~ hidup berkeluarga mmg indah. selagi ada nya kasih sayang & kepercayaan..
so, kalau ada suami isteri yang suka bergado tu bebaik2 la ye. smoga hidup aku dan korang semua kekal bahagia..amin.. ape2 pn kawen mmg best!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...