Hidup yang baru ♥


Assalammualaikum..



Alhamdulillah hari ini 3/3/2013.. sudah 24 tahun aku hidup di bumi ALLAH ni.. Pahit, manis, tawa, kelat, masin semua aku dah rasa. Semakin kita membesar, semakin kita sedar akan segala tingkah laku kehidupan kita di dunia ni. Alhamdulillah juga di lahirkan di kalangan keluarga yang penyanyang. Mak, kakak, adik, abg ipar, anak saudara dan semua. (panjang nya mukadimah) 

Hewhew tak lupa juga tuhan telah menemukan aku dengan seorang suami yang cukup sempurna di mata aku, dan dikurniakan seorang anak yang sangat periang, NUR AIRA SAFFIRA.. ♥

Ok, Demi untuk mengkaitkan semula tajuk dengan isi, sebenarnya aku dah lama meninggalkan dunia blogger ni. actually tak aktif pun, so memang tak kesahla kalau tak tulis satu entry sekalipun dalam tempoh masa setengah tahun. tak ada sapa kesah kan? (please tolong kesah T_T)

So, in sha allah aku ingin kembali ke dunia blogger, tulis itu ini tentang kehidupan sekarang yang semakin bahagia.. tentang perubahan yang banyak berlaku. tentang kehidupan sebagai seorang isteri, seorang mama, seorang anak, seorang adik dan seorang sebagai nya. (ayat tak tentu hala) Korang semua doakan yang terbaik buat aku ok.. Kalau ada salah tolong tunjuk kan. Semoga kita semua saling ingat mengingati, sentiasa menuju ke arah kebaikan.. IN SHA ALLAH ♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...