Blog baru.

Assalamualaikum..

Perasan tak perasan tak. blog yang agak haru biru ni kan. ini adalah hasil mengodem dari pagi sampai ke malam tanpa henti. Ok, itu tipu hehe. 


sebelum ni blog ini agak kusam, and ada header yang agak cantik hasil dari ciptaan orang yang menciptanya. (lupa da sapa yang buat -.-') tapi sebab sekarang da berhijab alhamdulillah, aku tekad untuk meremove header tu sebab gamba header tu agak tidak sesuai. so nak tak nak blog aku ni hanya ada header  nama sahaja. bersyukurla dari tak ada kan? 

with nadya!
Di sebabkan aku ini boleh di kategori kan manusia yang buta IT gak, aku pun try la buat ape yang patut kat blog tu dari tuto yang aku selongkar dalam en google. So, terjadi la blog yang agak serabut tapi ok la puas hati dengan keje sendiri.. Tu je nak cakap. bye! ;)



*ada sapa baik hati nak cipta header buat saya T_T 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...