Mengalah lagi nampak nya..

Malam ni aku ada seminar hebat kt dalam sebuah pasaraya ni. selama dok penang ni aku xpenah tau pun ada level 4 ni. lebih kurang kul 8.30 aku da smpai. sampai2 je aku p level 4 tmpt seminar tu utk dftar msuk. dftar da, tp seminar x start lg. so aku pn pkr nk p usha kamera yg aku dok nak2 sgt tu. yela sambil2 tggu tu bleh gak aku dok kenen2 kt abg kot2 dpt. huhu..

aku pn cepat2 la tarik abg p tempat kamera tu. tak smpai berapa minit, kami kuar sbb kamera yg aku nak sgt tu xda. tp lain yg kami jumpa.

abg kata, nk p kedai hp sat. aku pn xla pkr pnjg. mnx abg duit p beli waffle coklat. konon2 nk kata merajukla xdpt kamera. so p melantak waffle lg best. balik2 je dr beli waffle tu aku dok tgk abg belek samsung galaxy tab. adoi! jgn kata nk beli ye syg..

* abg - syg cantik x? okey ni buat bisnes kita.
* ayg - hmmm?? nthla xpandai nk tgk. (buat2 dek dgn hrpn abg xnk beli)
* abg - brapa harga ni? ape kelebihan nya?
* ayg - sudahhhh! tanya harga plak. abg nk beli ke? nt2la.. klu time dia mse tu gak dia nk.. (siap buat muka sebik da sbb kamera xdapat lg. dia bleh nk beli benda lain. merajuk 4352994 kali nt baru tau!) 

puas dok sembang dgn cina tu. baik punya layanan aku terus ajak abg p msuk seminar tu. da lewat ni. phm2la ye.. kami pn terus pegi dari kdai hp tu.


ni dia.. idaman si abg tu..
So korang nak tau ape kesudahan ny? yeahhh! abg x jd beli. tp abg jd beli "lain hari". bermakna abg nak gak benda alah tu. hmm..punah harapan nk kamera. bajet lari..

tapi xpa. demi abg & bisnes kita tu ayg beralah ye syg.. yg penting kamera beli dulu ye. lepas tu nk beli apa pn beli la syg.. jgn beli pompuan sudah. opppss! no2 no.. apa yg kuar dari mulut kita tu doa. tamo2 ye.. hehe2.. 


* Sepanjang perjalanan dok cter pasal gadget tu jeeeeeee. 
p/s - Aku dgn perasaan mengalah ye kan jela.. hrp2 dptla byk duit dr hasil beli gadget tu ye syg..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...