Gara2 cik yuyu tu!

Assalamualaikum.. ^^

Da lama rasanya aku xjenguk blog aku ni. setelah di sah kan hamil ni bkn main menjadi2 malasnya. Adoi! nsib baik nk pos entry ni rse xmls. sbb da pekena maggie yg begitu sedap aku msk td. ops! maggie? bleh mkn ke time pregnant? tp xpe kot skali skala nk menelan. ttbe tringin plak. x mkn nt ank "mengeces" terliur plak. So kn la slagi bleh. kang klu xbleh siap la nk trbaring trlentok di hadapan tv smbil tgk diari akademi fantasia tu. 

Okey, skrg sy nk mrh cik yuyu ni! geram tau tgk dia. ada ke dia buat bende alah ni. 
cerita pasal cokelat lg. bkn main dia ni ye. pttla muka comel mcm cokelat yg sedap tu. Korang semua tau x psl ape aku ttbe geram kt cik yuyu ni? sbb terbaca selalu baca entry dia yg mengenai cokelat la aku telah mengidam cokelat jugak! kiranya cik yuyu ni menjadi ilham aku nk mkn cokelat tu. eh ilham ye? btol ke ayat tu? sme jela. bkn cokelat yg cik yuyu tu yg aku mengidam kn. tp cuma cokelat murah yg bernama "DAIM" tu. da la kt penang ni xde. LANGKAWI je ade oi.. ayoyo. mana mau cr? kena p LANGKAWI? mmg xla. haha.



So, cik yuyu kesayangan hamba jgn marah ye. sje je tulis entry cmni menunjuk kan betapa aku menginginkan coklat tu.. :) & xmrh pn cik yuyu sbb cokelat tu. malahan hepy sbb bleh mntak kt abg syg belikn. pdn muka dia. haha! (tiada perkataan tidak utk ibu mengandung). kalau abg x belikn nk menangis guling2 sambil menjerit2 dalam hati sbb x dpt cokelat tu. nk jugak!

Terima Kasih ye yuyu sayang kerana telah membuatku mengidam cokelat. sbb xpenah2 lg nk mkn cokelat di saat2 kehamilan ni. wlupn sblm ni mmg hantu CADBURY. jadi lepas ni bleh melantak cokelat sepuas2 nya. tapi baby jgn brkulit cokelat ye. biar putih gebu & secomel cik yuyu tu. ^^

p/s ~ entry ini bkn utk menghetam cik yuyu ye. sory klu trkasar bahasa.. peace!(syg yuyu ni, so xbleh mrh)

 

2 comments:

  1. hahahaha.. mintak ampun buat mengidam pulakkkk! hahahaah.... (sambil jilat kertas ferrero )

    meh la join GA tu, kot kot menang ^^ hahah

    ReplyDelete
  2. wahh.. cik yuyu komen blog kite.. :) siap buat erin terliur plak tu.. haha. (nk cokelat tu)

    insyaALLAH erin try join k.. thanks ya!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...